"Sveriges kattigaste, fb:s snygga" osv..

När en person gör det så gör alla samma sak. I början när folk gjorde "Sveriges fina" och dedär så tyckte jag att det var helt okej, men nu bombar alla med dom dära, och det som gör mig irriterad är att dom tar bara tjejer med stora bröst stor rumpa, 10000 kg smink och killar med tatueringar överallt och 10000 kg vax! " ALLA " eller väldigt många skriver ACCEPTERA MIG FÖR DEN JAG ÄR ! och skriver ni det som "roligt citat" eller menar ni det? vill ni det? att folk ska acceptera er för dom ni är? bra, då BORDE ni ta tjejer utan smink för det är dom som räknas, TYCKER JAG. Dom visar hur dom verkligen ser ut, jag menar en tjej med 1000 kg smink är finare utan smink tycker jag eftersom alla är fina på sitt egna sätt. Sen menar jag inte att det är fel att ha smink och att det är fel att dom väljer tjejer med smink och killar med vax och tattueringar, nej. Utan alla "VINNARE" i dom där har aldrig varit en naturlig tjej utan smink o allt dedär! Eller en kille..

Klart man ser "fräschare" ut i smink, de är väll det som är meningen lite i att ha smink :), men klart man ska använda smink om man känner fört. La bara komentarer vad jag tyckte, gooooodie?





HÄR KAN DU KOMMENTERA!

Ditt söta namn, och nej man kan inte heta anonym:
V.I.P?

Mail? (bara vi som ser, rekommenderas)

Har du en blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0