Svar på frågor

Favoritbloggerska/or?
ingen just nu..

vem av er bloggar mest på denna blogg?
Hahah de vet jag inte, räknar inte men vi kanske gör lika mycket?
 
vem av er börja blogg först (seriöst)!
Jag började nog före Jennifer, men den bloggen jag hade då den är pinsam! usch haha.

när blev ni bästisar? hur många år sedan?
För 3 - 4 år sedan, då gick vi i 3:an! vi t
 
hur träffades ni? :P
Genom skolan!

är ni i ett förhållande just nu?
Nej, ingen av oss

favoritfärger, högst 4!
Om inte svart&vitt räknas så är det bara lila och turkost!

gillar ni färgen grön?
helt OK!

vilket språk valde ni i skolan om ni har det?
Jag spanska, Jennifer franska

Bloggar ni läser?
läser en hel del!

cola/sprite?
Sprite
 
fanta orage/exotic

exotic

favorit ämne i skolan?
sy/trä-slöjd, idrott & Hemkunskap!
 
tuggumi/godis?
GODIS! 
 
hur många hel syskon har ni?

Jag har en hel, Jennifer ingen

lägg upp videos?
kommer komma ibland! 
 
hårvideos?
usch nej!

sminkvideos?
Neeej

inspirationsbilder ni tatt själva?
Ingen av oss har en bra kamera, men aa!

gammla bilder på er?
ahhaha har vi inte bjudit på massor?
 
favoriträtt`?
hmmm, gillar det mesta faktiskt, har ingen favorit om jag ska vara ärlig annars stuvade makaroner med nått..

sport just nu?
Nej! ingen av oss

ska börja på någon sport?
Funtar på innebandy
 
alla sporter ni gått på?
streetdance, fridrott, fotboll, dans

kissa/bajsa
kissa!;)





HÄR KAN DU KOMMENTERA!

Ditt söta namn, och nej man kan inte heta anonym:
V.I.P?

Mail? (bara vi som ser, rekommenderas)

Har du en blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0