Hissar och dissar!



Ana Gina och Daniel Paris. Jag älskar dessa! Okej, fick ingen bättre bild på båda, där Ana Gina inte var Bettan. Men asså gud, älskar bloggare med humor och det är precis vad båda de här har. Har älskat Daniel Paris sens Ung och bortskämd, där han till och med vann. Och så Ana Gina, jag råkade hitta hennes blogg på topplistorna på blogg esse. Och så tryckte jag på henne, hittade en video där hon snackade på ett klipp, asså det här var väll 2009? Sen kolla jag fler, och nu älskar jag henne med! Helt klart mina favoritbloggare!

http://pics.nattstad.se/pics2/members/blogs_pres/201011242182960_674487_420.jpg
Sånna här "klack"skor är bara för snyggt! Jag och Julia köpte sånna, svarta. Typ drogar skorna, älskar skor. Och så hittade jag dom här, för ett ganska bra pris. Det var typ rea. Och gissa om jag dog? Och dom är inte alls svåra att gå i, förutom att jag ser lite klumpig ut. Haha, men palla bry sig? Man lär ju sig gå i dom. HISS!



http://crazycatladyakamalin.blogg.se/images/2010/greasy_hair_thumb_98522284.jpg
Flottigt hår ser ju bara föör äckligt ut. Usch asså. Behöver jag säga mer? Ser ut som man geggat håret i vax, fast det bara beror på att man inte tvättat det på länge. Euw, snusk snusk snusk!

http://hollywooddolls.se/ny/wp-content/uploads/Paulina-NY1.jpg
Paulina Starborn leker prinsessa. Som att hon är barbie, okej ni kanske inte vet vem hon är. Men asså hon var med i programmet Ung och bortskämd. Och har hatat henne sen dess. Sen skapade hon typ en grupp som hette Hollywood Dolls. Hon är typ fulast i gruppen och då ska hon vara Barbie doll? Men gud, hon tror att hon är skit snygg fast jag tycker att hon är ett likblekt fettoansikte. Hennes ansikte ser fettma ut, euw!

/JENNIFER




HÄR KAN DU KOMMENTERA!

Ditt söta namn, och nej man kan inte heta anonym:
V.I.P?

Mail? (bara vi som ser, rekommenderas)

Har du en blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0