Dagens fråga: Hur firar du jul?


Ja en bra fråga.
Det är ju olika varje år. Bor som sagt varanan vecka hos mamma/pappa. Men om jag då firar hos mamma så brukar vi vara hemma. Och min morfar plastmormor, mamma, tapio, nellie, jennifer, min kusins familj, och mina morbröder, sen såklart TOMTEN;) Hehe, men sen så brukar vi då först äta julmiddag tillsammans, sedan fika typ, sen sitta och prata i vardagsrummet, ahhah. Sen dags för att öppna julklappar. Jultomten är förbi en sväng, och jag och jennifer brukar dela ut alla julklappar, inte tomten ;). Buuusiigt. Men aa typ de, sen är de ju inte bara de lilla, vi brukar ju "leka" & dricka glögg. umgås alla. Kolla på julkalendern och kalle anka och alla möjliga julprogram:)osv osv osv..

Sen hur vi firar hos pappa!
Vi brukar nästan göra likadant. Vi dricker glögg med nötter, och farmor, farfar, jennifer, lucas, ida, yvonne, caroline pappa, catherine osv brukar vi fira med. Och då öppnar vi presenter, julbord. Fikar umgås, kollar på julkalendern, kALLeanka. Osv osv osv :)

sen brukar jag kolla på ronny & julia, haha, som sagt, världens bästa julkalender :D

/// julia






HÄR KAN DU KOMMENTERA!

Ditt söta namn, och nej man kan inte heta anonym:
V.I.P?

Mail? (bara vi som ser, rekommenderas)

Har du en blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0